Regulamin

Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem patworld.pl zwanym w dalszej części regulaminu “Sprzedawcą” jest:

Ewelina Kozłowska PatWorld
ul. Ks. Tokarzewskiego 9a lok. 5
05-825 Grodzisk Mazowiecki
NIP 524-284-27-16
REGON 368616730

Główna siedziba firmy – sklep stacjonarny funkcjonuje pod w/w adresem.

Realizujemy zamówienia złożone przez sklep internetowy patworld.pl oraz zamówienia złożone telefonicznie
pod numerem:

22 883 61 43
pon. – pt. w godz. 10:30 – 18
soboty w godz. 10 – 14

oraz 508 575 547 lub 511 527 951 w godzinach innych niż w/w.

1. Realizacja zamówienia zależna jest od stanu magazynowego i zazwyczaj wynosić może od kilku dni do 4 tygodni.
Czas oczekiwania na niektóre flagowe modele wózków to nawet 6-8 tygodni.
2. Po sprawdzeniu dostępności zamawianych produktów, zamawiający otrzyma wiadomość elektroniczną bądź zawiadomienie telefoniczne będące potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy. 
4. Jeżeli zamówiony produkt nie będzie dostępny klient otrzyma telefon zawiadamiający o zaistniałej sytuacji najpóźniej 2 dni robocze po złożeniu zamówienia oraz zostanie poinformowany o przybliżonym czasie realizacji tego zamówienia.
5. Zamówienie, którego przyjęcie nie zostanie potwierdzone w wymienionym wyżej terminie, należy uważać za odrzucone. 
6. Przy zamówieniach jednorazowych, których wartość przekracza 500 zł dostawa przesyłki jest bezpłatna (nie dotyczy pojazdów na akumulator).
7. Jeżeli towar dostarcza firma kurierska, należność za zamówiony towar pobiera kurier w chwili jego dostarczenia lub dostawa jest realizowana jeśli klient wpłacił pełną sumę na konto firmy.
8. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń czy wątpliwości powinien niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą.
9. Produkty posiadają gwarancję producenta, której podstawą jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu. 
10. W przypadku zamówień nietypowych lub konieczności zamówienia towaru, sprzedawca może zażądać od klienta wpłacenia zadatku w max. wysokości 10% uzgodnionej ceny. 

Koszt dostawy

Dostawy realizowane są na terenie całego kraju.
Dostawę na trenie Polski realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej (dostawa 1-2 dni robocze licząc od dnia wysyłki).

Przedpłata – zamówienie poniżej 500 zł – koszt dostawy 19,90 zł
Przesyłka za pobraniem – zamówienie poniżej 500 zł – koszt dostawy 29,90 zł

Paczka powyżej 500 zł – dostawa gratis

Odbiór osobisty
Możliwy jest po uprzednim złożeniu zamówienia i jego opłaceniu.
Produkty można odebrać w sklepie stacjonarnym w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Tokarzewskiego 9A.
Sklep czynny pon – pt w godzinach 10:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 – 14:00.

Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej SpeedPak. Dostawa w ciągu 3-7 dni roboczych.
Dla przesyłek zagranicznych nie obowiązuje “Darmowa dostawa”. Koszty dostawy zawsze są płatne, niezależnie od wartości zamówienia. Zależą one od kraju dostawy, ilości i wagi paczek. Wysyłki zagraniczne realizowane są po wpłacie całej wartości zamówienia wraz z kosztami dostawy.

Formy płatności

Gotówka przy odbiorze przesyłki

Klient powinien odliczyć gotówką kwotę określoną w potwierdzeniu zamówienia i przekazać ją kurierowi, koniecznie za pokwitowaniem. 

Przelew bankowy

Klient powinien wpłacić wymienioną w zamówieniu kwotę lub wcześniej uzgodnioną wysokość zadatku na podany mu drogą elektroniczną numer konta. 

MBank
76 1140 2004 0000 3502 7730 6521
PATWORLD
Ks. Tokarzewskiego 9A
05-825 Grodzisk Mazowiecki
NIP 524284271

Płatności elektroniczne

Płatności elektroniczne realizowane są za pośrednictwem PayU SA. Komunikacja zabezpieczona jest bezpiecznym protokołem SSL. Dostępne są metody płatności kartą lub przelewem bankowym.

Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni.  Oświadczenie można wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@patworld.pl

Reklamacje

Wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie patworld.pl są nowe, objęte roczną rękojmią lub gwarancją producenta na warunkach w niej opisanych. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o składaniu reklamacji na adres mailowy sklep@patworld.pl lub zgłoszenie reklamacji osobiście w naszym salonie –
(PatWorld, ul. Ks. Tokarzewskiego 9a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki).
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie lub drogą mailową.

Zwroty

Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, przesyłając np. mailem na adres sklep@patworld.pl stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztom jego wysyłki do Klienta, o ile koszty te zostały wcześniej poniesione przez Klienta. Pieniądze zostaną wysłane do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, tą samą formą płatności jaką zostało opłacone zamówienie lub przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Towar należy zwrócić na adres PatWorld, ul. Ks. Tokarzewskiego 9a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Koszt przesyłki pokrywa klient. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Oświadczenie przesłane zostanie klientowi drogą elektroniczną po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem.